Salut estudia fer cribratges de coronavirus a alguns barris de Girona
El Departament aquest dijous comença a fer proves a Salt per trobar casos no asimptomàtics

Miquel Carreras, gerent del CatSalut a la Regió Sanitària de Girona / Ràdio Girona

Girona
L’objectiu és trobar la cadena de transmissió d’un brot que hi ha a Salt. Per seguir-li la pista, el Departament de Salut contempla que potser el cribratge massiu acabi arribant a alguns punts de Girona ciutat que encara han de concretar.
El gerent de l’ICS a Girona, Miquel Carreras, diu que Girona està per sota la mitjana catalana però això no vol dir que l’estiu estigui sent tranquil.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Miquel Carreras, gerent de l'ICS a Girona
Altres punts que estan sota el punt de mira són el Ripollès tot i que la corba també comença a anar a la baixa i potser no caldrà fer el cribratge massiu.
La Regió Sanitària de Girona no tindrà cap dels hospitals annexos que es construiran per atendre pacients de Covid.
Segons Salut, perquè hi ha capacitat d’adaptar el sociosanitari del Santa Caterina per atendre’ls amb una capacitat màxima de 120 llits.

Jordi Altesa Cabanas
Editor del programa Soroll en Ràdio Girona. Periodista y criminólogo.




