Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Ajornat el Mobile fins a finals de juny de 2021

GSMA espera celebrar un congrés amb el 85% dels grans expositors mundials

El director del Mobile World Congress (MWC) y conseller delegat de la GSMA, John Hoffman / David Zorrakino (Europa Press)

El director del Mobile World Congress (MWC) y conseller delegat de la GSMA, John Hoffman

Barcelona

El conseller delegat del GSMA, John Hoffman, ha anunciat aquest dimecres l'ajornament del Mobile World Congress (MWC), previst inicialment entre l'1 i 4 de març. El congrés de telefonia mòbil se celebrarà entre el 28 de juny i l'1 de juliol de 2021 per permetre una major assistència.

El conseller delegat del GSMA ha assegurat que l'interès de les empreses d'assistir presencialment al congrés és "molt fort" i esperen celebrar un esdeveniment amb el 85% dels grans expositors mundials presents.

Hoffman ha assegurat que no hi haurà més canvis en les dates i ha afirmat que es tracta d'un fet puntual i que l'edició del MWC de 2022 es mantindrà en les dates previstes.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir