Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Vídeo Sigue en directo el Villarreal-Copenhague de Champions League en Carrusel Deportivo, con Dani Garrido

144 milions d'euros per posar al dia Figueres

El diagnòstic, que han fet tècnics municipals, inclou, per exemple, les obres de la ronda nord i la ronda oest o adaptar la zona de l'estació de l'AVE

L'alcaldessa de Figueres, Agnès Lladó, i el vicealcalde, Pere Casellas / Ajuntament de Figueres

L'alcaldessa de Figueres, Agnès Lladó, i el vicealcalde, Pere Casellas

Figueres

El govern de la capital de l’Alt Empordà diu que aquest diagnòstic és el full de ruta per posar Figueres al dia en un termini d’uns 20 anys.

Dels 144 milions d’euros, 11 milions ja estan en execució o en fase de projectes com és el cas de les obres de les rondes.

El document també assenyala la necessitat d’adaptar la zona de l’estació de l’AVE Figueres-Vilafant, construir un nou accés des de l’ap-7… i convertir la Rambla i l’avinguda Salvador Dalí en eixos vertebradors.

Pel que fa a la necessitat de nous equipaments municipals, Casellas diu que la ciutat necessita una segona biblioteca i una ampliació de les instal·lacions de la Guàrdia Urbana.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir