De Goku a Goku: Joan Roman i Marc Zanni al 'Què t'hi Jugues!'
Joan Roman ha decidit canviar el seu nom a 'Goku', en parlem al programa amb el futbolista i amb la veu del QTJ!

De Goku a Goku: Joan Roman i Marc Zanni al 'Què t'hi Jugues!'
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Barcelona
Va jugar a La Masia i ara juga a la lliga polaca. Es tracta de Joan Roman, exjugador del Barça que ara milita al Legnica i que aquests dies ha estat notícia pel seu canvi de nom: de Joan Roman, a Goku Roman. Sí, el mateix nom que el protagonista de la sèrie Bola de Drac Z. Un fet molt curiós que ens ha portat a convidar-lo al 'Què t'hi Jugues!' juntament amb el nostre Goku, la veu del Goku català: Marc Zanni.
Durant la conversa, Joan Roman ha justificat aquest canvi: "Canvio el nom a Goku perquè em sento identificat amb els valors de la sèrie, ha estat un tema personal i espiritual".
Cap al final de l'entrevista el Marc Zanni ha compartit aquests valors de la sèrie 'Bola de Drac Z' i també li ha donat consells al nou Goku Roman: "Comparteixo aquests valors, Goku sense els seus amics no hagués guanyat cap batalla. En el futbol passa el mateix amb els companys d'equip".




