Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
Coronavirus Covid-19

Es disparen els contagis per Covid als centres docents de l'Illa

Aquesta setmana s'han detectat positius a instituts, col·legis i, fins i tot, una escoleta

La Covid-19 ja afecta a l'institut Cap de Llevant de Maó. / Google.

La Covid-19 ja afecta a l'institut Cap de Llevant de Maó.

Mahón

Una professora de l'escoleta Ses Oronelles de Ferreries ha donat positiu per Covid-19. És la primera escola de 0-3 anys on es detecta un contagi a l'Illa. Aquest divendres es realitzaran les proves als nens que estaven sota la seva cura.

Aquesta setmana està sent negra per als centres docents de l'Illa. Aquest dijous s'ha notificat a totes les famílies que tenen fills estudiant a l'IES Cap de Llevant d'un cas positiu en el centre tot i que sense especificar si es tracta d'un professor o un alumne. Ja s'ha activat el protocol de l'EDU-COVID per a aquests casos. L'equip directiu ja s'ha posat en contacte telefònic amb els pares d'alumnes del grup d'estudiants afectat. També s'ha notificat a la resta de progenitors la situació sorgida al centre docent.

A aquest cas se li han sumat els del col·legi salesià de Ciutadella a on s'han aïllat ja dos grups d'ESO, l'IES Josep Miquel Guàrdia d'Alaior i el CEIP Maria Lluïsa Serra de Maó. A aquests contagis de les últimes hores cal afegir els ja coneguts de dies anteriors al CEIP Mare de Déu de l'Toro de Ciutadella ia l'IES Pasqual Calbó de Maó.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir