Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Armas desmenteix que es trobi en situació de fallida econòmica

L'empresa assegura que simplement refinançarà o reestructurarà els bons amb venciment a 2023 i 2024

El vaixell al port de Maó / Armas

El vaixell al port de Maó

Mahón

La Naviera Armes Trasmediterránea surt al pas de les informacions fetes públiques aquest dijous per El Confidencial i desmenteix rotundament que es trobi en situació de preconcurs ni concurs de creditors, i rebutja cap altre qualificatiu que pugui danyar la imatge de l'empresa i dels seus treballadors.

En realitat, davant l'afectació de la demanda derivada de la crisi de l'COVID-19, i amb l'objectiu de preservar la seva liquiditat i optimitzar la seva estructura de capital, Naviera Armes Trasmediterránea ha iniciat converses amb els representants dels principals bonistes, per refinançar o reestructurar els bons amb venciment a 2023 i 2024 que esperem fructifiqui en la pròximes setmanes.

Naviera Armes Trasmediterránea garanteix tots els seus compromisos amb els seus proveïdors comercials. Així mateix, garanteix la prestació de tots els serveis que presta tant a la Península com en els respectius arxipèlags i en l'Estret.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir