Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Bernardo diu que la "lliçó" de Saragossa "servirà per al futur"

El central diu que, després d'una pretemporada i un inici de curs atípic, l'equip està en clara tendència positiva.

Diu que Girona és casa seva i que si ha tornat és perquè sent que "encaixa" amb "els valors" del club i amb l'entrenador i no perquè li garanteixin que és per pujar.

El central del Girona, en una acció al camp del Castellón. / Imatge: La Liga.

El central del Girona, en una acció al camp del Castellón.

Girona

El central colombià del Girona, Bernardo Espinosa, reconeix que va ser un cop dur veure com se'ls escapava al temps de descompte una victòria a La Romareda que quasi donaven per feta però es vol quedar amb la part positiva: "vam sumar un punt a fora i seguim amb la ratxa".

Amb tot, Bernardo creu que el mal tràngol els "servirà per al futur". "Faltant tan poc per al final hem de matar el partit I quan se'ns aboquen, la solidaritat i la intensitat defensiva d'Almeria és el camí; cometre dos errors que et penalitzen no pot tornar a passar però, amb la joventut que hi ha a l'equip, serà una bona lliçó per a les moltes situacions que encara ens queden per passar", ha desgranat.

El central -que ha jugat tots els minuts- creu que estan en clara línia ascendent després d'haver superat la pretemporada i l'inici de campionat "més atípic" de la seva carrera esportiva. No ha estat fàcil perquè, ha advertit, "es compten amb els dits d'una mà" les vegades que han pogut entrenar tots i hi havia moltes peces per connectar.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Bernardo Espinosa - Girona FC

00:00:0000:06

És el que explica, al seu entendre, els problemes defensius que van tenir els primers partits de lliga, sobretot al camp de l'Sporting. "Qualsevol central jugant a camp obert, amb molts espais i en inferioritat, sempre patirà", matisa, però admet que s'ha millorat molt en la idea de joc col·lectiu i en aspectes com "la solidesa en atac, la defensa que fan els atacants, sent rocosos o en les ajudes".

"Casa meva"

El central també ha valorat el seu retorn a Girona. Ha dit que ha tornat "a casa" i que, tot i que ha tingut ofertes, Girona sempre ha estat "la primera opció" perquè el projecte i els valors del club casen amb els seus i al final, les sensacions personals també pesen. Ha dit que li agrada la filosofia de l'entrenador i que això ha estat molt més important que si li oferien un projecte per pujar a primera o no.

De fet, Bernardo creu que, tot i que "l'ambició és gran", és aviat per dir si poden pujar o no i més amb un equip amb tanta gent jove. Primer cal estabilitzar-se, anar pas a pas i aprendre de l'any passat, on la pressió era molt forta.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir