Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Derrota i carregada

El Girona perd contra el Mallorca per la mínima i veu com li expulsen Ramalho i Mamadou Sylla, que no podran jugar contra l'Espanyol.

Els locals, carregats de baixes, han fet un mal inici, s'han refet, però no prou per aconseguir equilibrar el partit.

L'àrbitre ha anul·lat un gol de Pablo Moreno per falta prèvia i ha estat molt rigorós amb les expulsions de Ramalho i Sylla.

Salva Sevilla celebra el gol de la victòria. / Imatge: La Liga.

Salva Sevilla celebra el gol de la victòria.

Girona

El Mallorca ha sortit a tota pastilla, fent circular molt ràpid la pilota davant d’un Girona que no ajustava bé la pressió i que arribava tard sempre. El gol visitant n’ha estat una mostra. Els balears han mogut amb comoditat a prop de l’àrea fins que han pogut filtrar la pilota a Amath que, des de la lína de fons, ha assistit Salva Sevilla, que ha batut Juan Carlos.

  • fitxa

Poc després, Brian Oliván s’ha colat fins a la línia de fons i la seva centrada s’ha passejat per l’àrea sense trobar rematador. Francisco ha retocat una mica el dibuix, ha pujat la intensitat i, a poc a poc, el Girona ha anat arraconant el Mallorca i ha empatat als 16’, després d’una passada a a l’espai per Sylla que Reina no ha aconseguit blocar i Pablo Moreno, molt atent, ha enviat la pilota al fons de la xarxa d’esperó. L’àrbitre, però, ha acabat anul·lant el gol per falta prèvia de Moreno després de consultar-ho al VAR.

Amb el pas dels minuts, el domini del Girona s’ha intensificat però amb prou feines ha xutat a porta. La situació ha seguit més o menys igual en la segona meitat. Ha seguit collant el Mallorca però no trobava ni xut ni última passada.

undefined

Un dels que més ho ha provat, en l’u contra u, ha estat el brasiler, Yan Couto -que ha debutat subsituint Aday- però rares vegades ha pogut sortir airós. Amb el Girona abocat, Juan Carlos ha evitat el 0-2 amb una gran aturada a xut de Febas, que s’ha plantat sol a la contra (83').

L’àrbitre ha expulsat Ramalho (86’) amb vermella directa en una disputa amb Cardona –que ha exagerat- quan tots dos eren a terra. Pocs minuts abans, González Esteban, ha perdonat a Ruiz de Galarreta en una entrada molt dura sobre Sylla.

Amb tot, els locals encara han tingut una ocasió per empatar abans que l’àrbitre xiulés el final. Samu Saiz ha enviat una passada profunda a Sylla, que ha retallat a dins de l’àrea i Reina ha aturat el seu xut.

Amb el partit acabat, l’àrbitre ha ensenyat una segona groga a Sylla i l’ha expulsat. L'àrbitre ha fet constar a l'acta que el jugador s'ha dirigit a ell dient: "ens has etat fotent tot el partit". Tampoc podrà jugar contra l'Espanyol.

A la sala de premsa, l'entrenador del Girona, Francisco, s'ha hagut de mossegar la llengua però s'ha queixat del gol anul·lat i del criteri arbitral amb les targetes.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir