Jueves, 26 de Noviembre de 2020

Otras localidades

SANIDADE

"Estamos facendo un esforzo brutal para sacar adiante os pacientes críticos"

O Sindicato de Profesionais da Sanidade Pública Galega pide o cese da Xerencia

Miembros de PROSAGAP: Fernando Rivas, Mila García, Mónica Pérdiz y Nieves García

Miembros de PROSAGAP: Fernando Rivas, Mila García, Mónica Pérdiz y Nieves García / Cristina Carballo

PROSAGAP solicita o cese da Xerencia da Área Sanitaria de Ourense, Verín e Barco de Valdeorras , por la que denuncian a “súa contínua improvisación e nefasta xestión” en esta segunda onda de la pandemia.

Denuncia Fernando Rivas, presidente da Xunta de Persoal o incremento de traballo tanto en Atención Especializada como en Atención Primaria con la atención a pacientes Covid, a los que hai que sumar o resto de pacientes non Covid “que tamén precisan coidados”.

Asemade denuncian que non se adecuaron espazos suficientes para a atención a críticos o que obrigou a derivar pacientes a outras zoas, “sen formación precisamente para estos profesionais destas Unidades de Críticos”, é a reclamación  de un deles, Nieves García, enfermera en esta unidad.

En canto as servizos concretos critican que Servizo de Lactantes permanece pechado desde o verán. Argumentan que a explicación radica en reservar este espazo por si fan falta mais camas pero PROSAGAP fala de “peche definitivo encuberto para acabar derivando aos pequenos a outras áreas como xa se fixo no seu momento coa cirurxía pediátrica” ubicáronnos na 3ª planta en la de escolares explica la enfermera de escolares, Mila García, y la de lactantes Mónica Pérdiz.

 

Cargando

Escucha la radio en directo

Cadena SER
Directo

Tu contenido empezará después la publicidad

Programación

Último boletín

Emisoras

Elige una emisora

Cadena SER

Compartir

Tu contenido empezará después de la publicidad

Cadena SER

¿Quieres recibir notificaciones con las noticias más importantes?