Laura Borràs: "No vull parlar de perdedors. Ahir vam guanyar tots. No és bo entrar en una lògica de retrets"
La guanyadora de les primàries de Junts reitera "no ens hem de plantejar una disjuntiva entre independència i gestió. Hem de voler gestionar la independència"

ENTREVISTA Laura Borràs (guanyadora primàries Junts) "No vull parlar de perdedors. Ahir vam guanyar tots. No és bo entrar en una lògica de retrets"
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Barcelona
La guanyadora de la primàries de Junts per Catalunya, Laura Borràs, ha passat per l’Aquí amb Josep Cuní i ha advertit: “No vull parlar de perdedors. Ahir vam guanyar tots. Empoderar les bases és una nova manera de fer política al segle XXI. No és bo entrar en una lògica de retrets”
Borràs rebutja les etiquetes que li pengen i afirma “Hi ha molts prejudicis i molta malícia. Cal treballar de valent amb compromís. No ens hem de plantejar una disjuntiva entre independència i gestió. Hem de voler gestionar la independència”
En aquesta sentit, la futura cap de llista posa com exemple l’actuació de Quim Torra: “Va posar l'Estat contra les cordes i els va exigir coses per gestionar la crisi sanitària. Hem d'utilitzar les eines que tenim, però el que ens cal és plena capacitat de decisió i això només ho tindrem amb la independència”




