Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La segregació s'accentua a les escoles de Girona

Algunes escoles de màxima complexitat de la ciutat -com la Dalmau Carles- són els que han acollit més alumnes nouvinguts

El Col·legi Maristes de Girona / Col·legi Maristes

El Col·legi Maristes de Girona

Girona

La segregació s'accentua a les escoles de Girona. Aquest curs, algunes escoles de màxima complexitat de la ciutat -com la Dalmau Carles- són els que han acollit més alumnes nouvinguts. L’Ajuntament treballa en una proposta conjunta amb la comunitat educativa, que inclou, entre d’altres, la reducció de les ràtios.

Aquestes desigualtats es produeixen entre les escoles públiques i concertades, però també entre centres públics.

A primària, la pública concentren el 72% dels estudiants amb necessitats especials. A secundària, se segueix el mateix patró, i més de la meitat de l'alumnat nouvingut es concentra en els set instituts públics.

El regidor d’educació de Girona, Àdam Bertran, diu que treballen en una proposta conjunta amb tota la comunitat educativa de la ciutat

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Adam Bertran, regidor d'Educació

00:00:0000:06
Descargar

L’escola Dalmau Carles (amb 18 alumnes nouvinguts) i l’institut Narcís Xifra (amb 17) són el que han integrat més alumnat a mig curs, mentre que altres centres com el Sobrequés, el Vedruna o Maristes són els que n’han acollit menys.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir