"La planificació de Salut és immadura i fora de la realitat. La preocupació a les residències és molt alta"
El president de l'Associació de Directors de Residències (ASCAD), Andrés Rueda, carrega durament contra el departament de Salut en una entrevista a l'Aquí Cuní

Andrés Rueda (ASCAD) als estudis de SER Catalunya / Cadena SER

Barcelona
El president de l’Associació Catalana de Directors de residències, Andrés Rueda, adverteix del perill de les sortides de la gent gran per Nadal i titlla la planificació del Govern d'"immadura" i d'estar "fora de la realitat"
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
A DEBAT: Andrés Rueda (ASCAD) i Adriana Ribas (Amnistia Internacional a Catalunya): "Estem davant d'una planificació immadura i fora de la realitat. A les residències estem molt preocupat"
Rueda adverteix que no tenen prou recursos per controlar el retorn dels avis després de les festes de Nadal i evitar possibles brots. També ha explicat que tenen molta més relació amb els ministeri que amb la conselleria, amb qui no han aconseguit establir cap mena de contacte.
Andrés Rueda retreu al Govern que hagi desaprofitat el temps i no s'hagin potenciat les visites dins dels centres i l'ús de les proves ràpides.




