Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Víctor González (Natació Barcelona): "Si no prospera el recurs pensaré que aquesta Federació genera dubtes"

L'entrenador del Natació Barcelona passa pel 'Què t'hi Jugues!' per donar-nos detalls sobre el recurs presentat pel club després de la polèmica eliminació a l'Eurocup de Waterpolo.

Víctor González, entrenador del CN Barcelona: "Si no prospera el recurs pensaré que aquesta federació genera dubtes"

Víctor González, entrenador del CN Barcelona: "Si no prospera el recurs pensaré que aquesta federació genera dubtes"

00:00:0000:06
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Barcelona

El Natació Barcelona va fer els deures guanyant el seu partit d'Eurocup guanyant 15 a 5 al Panionio. Abans el Zuglo francès havia quedat eliminat a mans del Tourcoing hongarès. Però els francesos van fer una reclamació per alineació indeguda dels hongaresos. Una reclamació que de ser reconeguda hauria de significar la pèrdua del partit per part dels hongaresos. La Federació LEN però, davant la sorpresa de tothom, va decidir tornar a fer jugar el partit. Un partit que acabaria amb empat 15 a 15, un resultat que deixava eliminat al Natació Barcelona (només un resultat d'empat a més de 13 gols els podia eliminar). Queda clara la tupinada en el resultat i el frau esportiu en la decisió anterior de la LEN de fer repetir un partit que no s'hauria d'haver tornat a jugar.

El Natació Barcelona ha presentat una denúncia perquè consideren que l’alineació indeguda dels hongaresos hauria d'haver significat immediatament una derrota i no pas a una repetició del partit. De tot plegat n'hem parlat al 'Què t'hi Jugues!' amb l'entrenador dels mariners, el Víctor González: "El que més ens ha dolgut és repetir un partit que ja s'havia jugat i on hi havia un equip infractor. Es va decidir a correcuita, tot va ser estrany i realment a tot el club ens va sorprendre moltíssim".

"Si no prospera el recurs pensaré que aquesta Federació genera dubtes, per no dir alguna cosa més forta".

"El recurs reclama el que hauria de ser nostre, des del meu punt de vista. Demà o demà passat hauríem de saber alguna cosa".

A hores d'ara el club encara espera una decisió final per saber si es classifiquen pels vuitens de l'Eurocup.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir