Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

ÚLTIMA HORA | Illa sufre una osteomielitis púbica: "El dolor y la movilidad han experimentado una evolución muy positiva"

Sociedad
ESQUÍ

Joan Verdú finalitza 15è al gegant de la Copa d'Europa de Zinal

De la seva banda, Axel Esteve no ha pogut completar la primera mànega

Joan Verdú. / FAE

Joan Verdú.

Andorra la Vella

L’esquiador andorrà ha disputat la cursa pensant en aportar el màxim a la segona mànega. El seu crono total ha estat de 2.22.02, a 2.51 del guanyador, el francès Cyprien Sarrazin.

En la primera mànega, Verdú, amb el dorsal 45, ha marcat el 23è millor temps. En la segona, però, ha aconseguit remuntar 8 posicions en finalitzar amb el 7è temps de la mànega, que el deixava en la 15ª plaça definitiva.

Aquesta cursa d’avui ha sigut la seva segona millor cursa de gegant en Copa d’Europa, després de la 10ª posició que va obtenir a Davos el 10 de gener de 2017.

Verdú s’ha mostrat molt content d’aquest principi de temporada. Avui hi havia condicions molt difícils amb neu i pista difícil. De la seva banda, Axel Esteve no ha pogut completar la primera mànega.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir