Nou germans a un mateix equip, el Quintinenc!
El Marc Marbà ens apropa una nova història del futbol català al 'Què t'hi Jugues!': l'equip català més familiar!

Secció 'Futbol català': 9 germans a un mateix equip, el Quintinenc!
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Barcelona
Avui anem fins a la comarca de l’Alt Penedès, en un poble de 2100 habitants: Sant Quintí de Mediona. Allà hi trobem un equip molt especial jugant a la 4a catalana: El CF Quintinenc. El podríem titular l’equip més familiar del futbol espanyol, ja que a la seva plantilla hi tenim fins a 9 jugadors que són germans. Dividits en 4 famílies, hi trobem l’Albert i el Ferran Ribes, el Ricard, el Tomàs i el Ferran Duran, el Julen i l’Oscar Palomo i el Ramon i el Gerard Llobet. Fins a 9 germans i també 2 cosins a una plantilla de 21 jugadors.
Al 'Què t'hi Jugues!' hem conegut més detalls de la història amb el Ferran Duran (lateral dret - germà gran de tres), amb el Julen Palomo (central - germà petit de l’Oscar) i amb el Ramon Llobet (extrem esquerra i germà gran del Gerard).
A tot això, també ens ha acompanyat l'àvia dels germans Palomo, la Josefa, qui no es perd cap partit i a qui se li ha preguntat: qui és millor dels seus néts?
Una secció del 'Què t'hi Jugues!' amb Marc Marbà.




