"No hi ha cap argument jurídic per no fer la comissió d'investigació del rei emèrit. És una presa de pèl"

ENTREVISTA Gerardo Pisarello (secretari primer Congrés Diputats) "No hi ha cap argument jurídic per no fer la comissió d'investigació de les targetes black del rei emèrit. És una presa de pèl"
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Barcelona
El secretari primer de la Mesa del Congrés, Gerardo Pisarello, assegura que és una presa de pèl que el PSOE, el Partit Popular i VOX es neguin a investigar les suposades irregularitats del rei emèrit.
En una entrevista en aquest programa, el diputat dels Comuns opina que el Congrés ha de poder fiscalitzar Joan Carles Primer i encara més si és per fets posteriors a l'abdicació i, per tant, quan ja no tenia immunitat. Pisarello considera que això degrada el Parlament.
Per això, el dirigent dels Comuns demanarà explicacions als serveis jurídics perquè diguin per què no van admetre la petició d'Unides Podem. També espera que “Felip VI aclareixi alguna cosa en el seu discurs de Nadal. Alguna cosa haurà de dir sobre això. Que es doni alguna explicació”




