Francesc-Marc Álvaro: "JxCAT i ERC donen suport a Laporta"
Analitzem els suports polítics dels precandidats a la presidència del Barça amb els experts Gabriel Colomé, Toni Aira i Xavier Ginesta. Entrevistem Francesc-Marc Álvaro, analista polític

La Llotja del 'Què t'hi Jugues' (Programa nº25)
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Barcelona
En el 25è capítol de 'La Llotja del Què t'hi Jugues' analitzem els suports polítics que han rebut o rebran els candidats a la presidència del Barça. Ho fem amb tres experts en la matèria: Gabriel Colomé, professor de Ciència Política de la UAB i membre del PSC, Xavier Ginesta, periodista i professor de la Universitat de Vic, i Toni Aira, especialista en comunicació política.
D'altra banda, entrevistem un dels analistes polítics més reconeguts del panorama català, Francesc-Marc Álvaro, amb qui desgranem els suports de Junts per Catalunya i Esquerra Republicana de Catalunya a dos precandidats en concret: Joan Laporta i Víctor Font. ""JxCAT i ERC donen suport a Laporta", explicita Álvaro.




