La societat política lloa la figura de l'excap de Govern, Òscar Ribas
Els excaps de Govern també han volgut lloar la figura de Ribas titllant-lo de visionari i d'home d'Estat

Els excaps de Govern Jaume Bartumeu, Marc Forné, Toni Martí, Òscar Ribas i Albert Pintat a la sala del Consell de Ministres. / SFG

Andorra la Vella
Antoni Martí ha reconegut que si s’hagués escoltat les seves idees d’estadista Andorra hauria fet les reformes necessàries molt més aviat.
De la seva banda, Jaume Bartumeu, ha assegurat que va ser la persona que va marcar el camí cap a l’aprovació de la Constitució i de les relacions amb Europa. Precisament, Bartumeu va ser ministre de Finances del segon govern Ribas. D’aquest moment, en destaca la signatura de l’acord duaner l’any 1990.
Albert Pintat manifesta que coincidia amb Ribas en diversos punts, entre els quals la importància del coprincipat.
Finalment, Marc Forné, ha destacat que va lluitar molt per aconseguir el dret a vot i per fer d’Andorra un país modern.




