Catalunya manté el confinament municipal una setmana més
Josep Maria Argimont ha recordat que els ingressos a les UCI han crescut un 20% la darrera setmana

La consellera de Salut, Alba Vergés. / Generalitat de Catalunya

Andorra la Vella
La consellera de Salut, Alba Vergés, ha anunciat que mantindrà les mesures restrictives que des del Procicat es van aprovar fa una setmana, almenys set dies més perquè encara no han complert l'objectiu de reduir els casos de coronavirus. Per tant, Andorra continuarà desvinculada de la Seu d'Urgell i de la comarca de l'Alt Urgell i tampoc podrà rebre turistes.
Vergés ha comentat que el ritme de nous casos està contingut però ha comentat que en la darrera setmana s'han detectat 23.000 nous casos i que als hospitals catalans i ha més de 2.500 persones ingressades i 500 són a la Unitat de cures intensives, un fet que segon opina, impedeix aixecar les restriccions a la mobilitat.
La consellera es mostra preocupada per l'evolució de la pandèmia a Europa amb les noves soques que apareixen i el secretari de Salut Pública, Josep Maria Argimont, ha recordat que els ingressos a les UCI han crescut un 20% la darrera setmana.

Arnald Sanllehy
Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...




