La construcció i rehabilitació cau un 15% el 2020 a les comarques de Girona
El sector de la construcció ha reculat fins a dades del 2016
El Col·legi d'Arquitectes proposa fomentar la rehabilitació d'edificis per impulsar el sector

Habitatge a Girona / ACN

Girona
Fins al maig passat, la superfície visada va caure a la meitat i a partir del juny han millorat les dades, però no ha sigut suficient per capgirar un any en què s'han visat 497.000 metres quadrats per fer-hi obres, segons el Col·legi d'Arquitectes.
El president a Girona, Marc Riera, assegura que en l’últim any no hi ha hagut projectes per construir grans superfícies, i que la majoria eren habitatges unifamiliars.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Marc Riera, president de la Demarcació de Girona del Col·legi d'Arquitectes
La construcció de nous pisos, tot i baixar un 20 %, segueix per sobre de les obres de rehabilitació, que s'ha reduït un 6 %. Per reactivar el sector, el Col·legi d'Arquitectes aposta per fomentar les obres de millora d'edificis ja construïts.

David Parreño Mont
Cubre información local en Ràdio Girona desde 2018. Graduado en Humanidades y Periodismo por la Universitat...




