Andorra arriba als 100 morts provocats per la Covid-19
27 persones estan a planta i 13 a l'UCI, de les quals 11 estan amb ventilació mecànica

Andorra arriba als 100 morts provocats per la Covid-19. / Arxiu ANA

Andorra la Vella
La pandèmia s’ha cobrat dues noves víctimes en les darreres hores. Segons ha informat Salut, es tracta d’una persona que estava ingressada a la Clínica geriàtrica Sant Vicenç d’Enclar, que suposa la desena víctima del brot, i l’altra estava a la planta Covid del Cedre provinent de l’hospital. Això fa que el coronavirus ja s’hagi cobrat un centenar de morts.
En la jornada d’avui s’han detectat 63 nous contagis, fet que eleva a 9.779 el nombre total de casos des de l’inici de la crisi sanitària. Els actius són 737, trenta menys que dimecres.
A l’Hospital Nostra Senyora de Meritxell, hi ha 40 pacients ingressats, és a dir, tres més que ahir. A planta hi ha 27 persones i 13 a l’UCI, una més que ahir, de les quals 11 estan amb ventilació mecànica.
A la planta Covid del Cedre hi ha 5 ingressats: 2 procedeixen de Salita, 1 de la Residència Albó i 2 d’Urgències de l’Hospital.
Durant la jornada de dimecres s’han sumbinistrat un total de 35 vacunes, totes a professionals de la Salut de diversos àmbits.
Finalment, pel que fa a la població escolar, 68 aules estan sota vigilància activa –22 total i 46 parcial– i 54 en vigilància passiva.




