Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
HOTELS

Els hotelers celebren la pressa per incloure treballadors en ERTO

El sector es conscient que encara "patiran" durant algunes setmanes

Els hotelers celebren la pressa per incloure treballadors en ERTO.

Els hotelers celebren la pressa per incloure treballadors en ERTO. / ASTON HOTEL

Els hotelers celebren la pressa per incloure treballadors en ERTO.

Andorra la Vella

El director de la Unió Hotelera, Jordi Pujol, reitera que és imprescindible per al sector incloure tots els seus treballadors en suspensió temporal de contracte perquè entén que les petites obertures que han aplicat França i Espanya, no els permetran obrir els negocis fins d'aquí a unes setmanes. És per això que celebra les paraules que ahir va expressar el ministre d'Economia i Presidència, Jordi Gallardo, sobre accelerar aquesta situació, malgrat que igualment entén que arriben tard.

Per altra banda, també entén que no seria una bona política aplicar descomptes a les proves TMA per aquelles persones que es quedin a dormir al Principat, sobretot perquè podria afectar les relacions polítiques amb França. Pujol considera que fer una acció com aquesta, podria ser contraproduent i fins i tot, complicar-les.

Per últim, recorda que ells són partidaris de posar un nou stoplab en una parròquia alta. Apunta que faria més servei a Soldeu, per exemple, ja que podria abastar des d'Encamp fins al Pas de la Casa, tot i que tampoc s'oposen a que es col·loqui allà. El que sí afirma, és que ara mateix, sense que els turista francès puguin esquiar, la seva estada al poble fronterer és principalment és de dia i per fer compres, de manera que instal·lar el punt tampoc els beneficiaria gaire.

Arnald Sanllehy

Arnald Sanllehy

Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estás escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir