Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
Política autonómica

Els nous consellers balears prenen posesió del càrrec

Ja participaran al Consell de Govern que es celebra aquest dilluns pel matí

Primera imatge del nou Executiu autonòmic després que els consellers entrants prometesin els seus càrrecs. / Isaac Bluj-Europa Press

Primera imatge del nou Executiu autonòmic després que els consellers entrants prometesin els seus càrrecs.

Miquel Company ja és el nou conseller balear de Fons Europeus, Cultura i Universitat. El menorquí ha promès el seu càrrec a les 9,30 d’aquest dilluns juntament amb la resta de nous consellers del Govern balear.

Cal recordar que, a més de Company, també han promès el seu càrrec Mercedes Garrido com a nova consellera de Presidència i de Josep Marí com a titular de Territori.

En acabar l'acte formal els consellers han passat a reunir-se en el primer Consell de Govern del nou Executiu autonòmic. Més tard tindrà lloc el traspàs formal de poders a les diferents seus oficials de les conselleries.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir