Laura Borràs: "El tripartit d'esquerres no hauria de ser una opció"
La candidata de Junts diu que el fet que l'independentisme superi el llindar del 50 per cent dels vots "ha de tenir conseqüències"

ENTREVISTA Laura Borràs (Junts) "Lluitarem perquè el mandat de les urnes es tradueixi en un govern independentista"
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Barcelona
La candidata de Junts per Catalunya, Laura Borràs, confia en que Esquerra mantingui la seva paraula de no pactar amb el PSC, tal com les formacions independentistes van signar abans de les eleccions.
En una entrevista a l’Aquí Cuní ha celebrat que per primera vegada se superi el 50% del vot independentista i ha defensat que ha de tenir conseqüències. Borràs diu que el tripartit no pot estar sobre la taula: “El tripartit d'esquerres no hauria de ser una opció.”
També ha assegurat que és lamentable que s'hagin perdut vots independentistes en opcions com el PDeCat, que tot i aconseguir 77.000 vots no va assolit cap escó.




