Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La Planta de Milà aconsegueix recuperar el 70% dels residus que arriben

El Consell cerca augmentar aquest percentatge incrementant la separació en origen

Separació de residus a la planta de Milà / CIMe

Separació de residus a la planta de Milà

Mahón

La nova Planta de Gestió de Residus de Milà, a Maó, aconsegueix recuperar 111 de les 150 tones diàries de fems que arriben cada dia. Aquest percentatge podria ser més elevat si s’augmentés la separació en origen, per açò el Consell Insular llença un nova campanya de conscienciació sobre la importància del reciclatge.

Els menorquins reciclem només un 20% dels residus que generem. No és un mal percentatge, però si aquesta xifra augmentés, es reduiria de forma dràstica la quantitat de rebuig que van a parar a l’abocador.

Les obres realitzades a les Planta de Milà han millorat molt la seva eficiència, aconseguit valoritzar fins a un 70% de les 150 tones diàries de residus que generem els menorquins, açò vol dir que 39 tones diàries van directament a l’abocador. El Consell llença ara un spot publicitari per incentivar el reciclatge i per mostrar també el funcionament de la planta per acabar amb pensament generalitzat de que no val la pena reciclar perquè, tanmateix, després a Milà tot acaba junt.

La Unió Europea marca per a 2035 que només un 10% dels residus poden acabar a l’abocador. Així idò, Menorca ha de trobar la manera de passar de les 39 tones de rebuig actuals a les 15, que seran el límit d’aquí a 14 anys.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir