Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Última hora Muere Robe Iniesta, líder de Extremoduro, a los 63 años

Sociedad
Sanidad pública

Amnistia Internacional denuncia les mancances de la Sanitat pública

Un petit grup es manifesta davant del Mateu Orfila i de Dalt Sant Joan

Amnistia Internacional va mostrar la seva protesta contra lapolítica sanitària al centre de salut de Maó. / Jordi Ribera.

Amnistia Internacional va mostrar la seva protesta contra lapolítica sanitària al centre de salut de Maó.

Mahón

Amnistia Internacional s’ha manifestat a Maó per denunciar vulneracions al dret a la salut per part de la sanitat pública a tota Espanya. Aquest dijous capvespre un petit grup de persones es va concentrar simbòlicament davant de l’Hospital Mateu Orfila i el centre de salut de Dalt Sant Joan per criticar el descens en la inversió en sanitat per part de les administracions i la mala planificació a l’hora de lluitar contra la pandèmia.

Des d’Amnistia Internacional es critica la deixadesa cap a les persones que pateixen altres malalties no relacionades amb la Covid. Apunten que un dels col·lectius més afectat és el de dones ja que, la majoria ha hagut de fer un esforç extra a la seva tasca coma cuidadores de persones dependents.

També critiquen que persones amb malalties cròniques o greus han quedat desateses  ja que la concentració d'esforços per la pandèmia ha fet que es descuidessin d'altres aspectes relacionats amb la salut.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir