Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Bretxa digital

Rubén Cervera, periodista

La Columna (05/03/2021) Rubén Cervera, periodista

La Columna (05/03/2021) Rubén Cervera, periodista

00:00:0000:06
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Alcoi

La generació del mil·lenni (21-34 anys) és un grup cobejat per les grans multinacionals, les grans empreses comercials, els grans lobbies, són els perfectes clients en qualsevol indústria. Aquest segment d'edats es caracteritza per haver crescut en l'era digital, per la qual cosa per a ells és molt comú usar la tecnologia en la seua vida diària. Però què passa amb les generacions majors??... Són els oblidats, els marginats, els …….

L'entrades per al teatre s'adquireixen per internet, els supermercats amb les seues targetes de fidelització t'envien les ofertes per l'email, Sanitat demana que sol·licites la teua cita a través de l'App,, els bancs van tancant sucursals i volen que gestiones les teues coses a través de l'app o per la web de l'entitat, les factures de la llum, l'aigua, el telèfon ja no arriben per correu ordinari, el fan per l'e-mail, has de ser tu qui sol·licite que t'arriben en paper, fins i tot en el Decathlon han desaparegut els caixers i has de gestionar el teu el pagament a través d'una maquina. I ja no parlem de les administracions públiques, per a sol·licitar qualsevol document, tràmit, cita….ho has de fer per internet. Cursos online, comunicats institucionals per facebook.

En aquest any del Covid, els iaios han hagut de fer cursos intensius de videocridaes per a veure als seus nets, però realment estan preparats? Disposen tots d'un bon mòbil, ordinador o Tauleta per a realitzar totes aquestes gestions?... la societat els discrimina?, els aparta a un costat? Però i si no tenim xarxes socials? I si no les volem tindre? Ens marginen?

Hui vull demanar respecte sobretot per a les persones majors que han de fer un esforç fins i tot major que la resta de la societat per a adaptar-se i evolucionar al mateix ritme que la tecnologia, per no esmentar la bretxa digital o la desigualtat que tenen les diferents classes socials a les noves tecnologies.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir