Ashome diu que els turistes arribaran a partir de maig i no per Setmana Santa
La majoria de la planta hotelera estarà tancada per Paqua a l'illa

Els hotels estaran majoritàriament tancats durant la Setmana Santa ja que no s'espera mobilitat entre països fins el mes de maig. / PIXABAY.

Mahón
El probable tancament perimetral durant la Setmana Santa afectarà mínimament la planta hotelera de Menorca que es planteja la seva obertura molt més endavant en aquest 2021.
Els establiments illencs romandran tancats de forma majoritària durant Setmana Santa es confirmi, o no, el tancament perimetral que proposa la Comissió de Salut Pública i que s'ha de ratificar dimecres. Així ho assenyalen des de la patronal hotelera de Menorca, Ashome.
Els hotelers tenen clar que la temporada 2021 començarà a Menorca d'aquí a un parell de mesos com a mínim. La mobilitat internacional no s'espera fins el mes de maig i serà llavors quan es podria reactivar el sector. Per Setmana Santa els moviments previstos són mínims.
En el que insisteixen els hotelers és en la necessitat de més controls sanitaris per entrar a l'illa, sigun amb proves als aeroports, passaports de vacunació o PCR en origen.




