L'IES Pare Vitòria dedica la 29a entrega de la seua revista Eines a les catàstrofes que ha viscut Alcoi
Ha presentat aquesta edició en el saló d'actes de l'IVAM CADA Alcoi amb la intervenció de l'alcalde, Toni Francés, el director del centre, Toni González, i el professor i coordinador de la revista, Lluís Vidal

Imatge general del saló d'actes de l'IVAM CADA Alcoi durant la presentació de la revista / Radio Alcoy

Alcoi
L'IES Pare Vitòria ha presentat la 29a edició de la revista Eines, una publicació amb 38 anys de trajectòria. Ho ha fet amb un acte semipresencial amb aforament limitat i retransmés en directe pel canal de facebook del mateix institut en el saló d'actes de l'IVAM CADA Alcoi, el primer dels actes públics després de la tercera onada.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Hoy por Hoy Alcoy (11/03/2021) Toni Francés, Toni González i Lluís Vidal parlen de la presentació de la revista
En la presentació han intervingut l'alcalde d'Alcoi, Toni Francés, el director del centre, Toni González, i el professor i coordinador de la revista, Lluís Vidal. A l'acabar el mateix, Radio Alcoy ha parlat en els tres per a explicar alguns detalls de l'acte. Aquesta entrega s'ha dedicat a les catàstrofes que ha patit Alcoi al llarg dels segles i en la mateixa han participat molts dels membres del CAEHA.




