Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Facebook tampoc vindrà al Mobile

Ericsson, Nokia i Sony ja havien anunciat una decisió similar

Facebook, una altra gran marca que es despenja del MWC 2021, si més no presencialment

Facebook, una altra gran marca que es despenja del MWC 2021, si més no presencialment / PxHere

Facebook, una altra gran marca que es despenja del MWC 2021, si més no presencialment

Barcelona

Facebook no participarà presencialment a l'edició 2021 del Mobile World Congress. El gegant de les xarxes socials se suma així a Ericsson, Nokia i Sony.

Segons ha pogut saber SER Catalunya, la companyia nord-americana manté el mateix criteri que va seguir l'any passat a causa del coronavirus i no serà a Barcelona al mes de juny. De tota manera,  contempla la possibilitat de participar al congrés de manera virtual. Se suma així, a la baixa d'Ericsson, que al·lega motius de seguretat davant la COVID, a la de Sony i a la de Nokia, que es justifica dient que vol preservar la salut dels seus treballadors, clients i socis.

L'empresa organitzadora, GSMA, respecta la decisió dels gegants tecnològics i els convida a formar part de l'edició virtual. Recorda també que al congrés hi haurà estrictes mesures de salut i de seguretat.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir