Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Amics de la Música d'Alcoi celebra el concert 'Un invierno en Viena' al Teatre Calderón

La cita musical serà aquest dissabte a càrrec de la European Strauss International Orchestra, dirigida per Francesc Estévez, i els solistes Evgeni Moryatov (violí) i la soprano Eugenia Boix

Tragaluz (12/03/2021)

Tragaluz (12/03/2021)

00:00:0000:06
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Alcoi

L’Associació Amics de la Música d’Alcoi presenta aquest dissabte el concert Un invierno en Viena al Teatre Calderón d’Alcoi. La European Strauss International Orchestra, dirigida per Francesc Estévez, i els solistes Evgeni Moryatov (violí) i la soprano Eugenia Boix interpretaran un reprertori amb obres de Strauss, Puccini, Monti, Zeller o Donizetti en aquesta audició que començarà a les 19 hores.

Alfonso Jordá i Miguel Ferrándiz, d’Amics de la Música d’Alcoi, han estat en Tragaluz per donar detalls sobre aquest concert d’Any Nou –que va estar ajornat el passat 6 de gener per la situació de la pandèmia a la ciutat- on s’estrenarà la versió simfònica de l’obra Recuerdos de Alicante del compositor alcoià Juan Cantó.

Les entrades per al concert es poden comprar en l’oficina d’Amics de la Música (en la vesprada d’aquest divendres fins a les 20 hores), en la taquilla del Calderón (aquesta vesprada, de 18 a 20 hores o demà dissabte d’11:30 a 13:30 hores) o per ticketalcoi.com.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir