La Volta als Ports compta amb 300 inscrits en un mes amb l'objectiu d'arribar al miler
El proper 18 de juliol tindrà lloc la 44a edició de la Multisegur Volta als Ports amb diversos canvis

La Volta als Ports compta amb 300 inscrits en un mes amb l'objectiu d'arribar al miler / Guia de Ciclismo

L’organitzador, Gerard Riart, ha explicat que enguany es sortirà des de la Massana i l’arribada serà al Parc Central d’Andorra la Vella enlloc d’Arcalís. El passat 1 de març es van obrir les inscripcions per aquesta marxa cicloturista i, de moment, el ritme és bo amb 300 amants d’aquest esport inscrits. Tindrà lloc una setmana després de l’arribada del Tou de França i des de l’organització s’està preparant paquets turístics de cara als participants per tal que vegin la ronda francesa i es quedin tota la setmana.
Aquest any l’objectiu és poder tornar a fer una sortida en grup i no individual com l’any passat. El que sí que es repetirà serà que només es cronometraran les pujades.
Hi haurà cinc recorreguts i s’hi afegeix el coll de la Gallina. De fet, el traçat més exigent tindrà 150 quilòmetres i 4.400 metres de desnivell. Es passarà per la Coma d’Arcalís, el Coll d’Ordino, la part encampadana de Beixalís i la Peguera.
Com tota prova tindrà els seus protocols sanitaris. A mesura que s’acosti la data s’establiran les mesures a prendre en funció de la situació de la pandèmia.




