Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Un últim viatge en cotxe en una Europa pandèmica

Pendent de passar a disposició judicial el conductor que duia un cadàver tapat amb una manta al seient del copilot

Archivo - Dos gorras en un vehículo de Mossos d'Esquadra (ARCHIVO) / MOSSOS D'ESQUADRA - Archivo (EUROPA PRESS)

Archivo - Dos gorras en un vehículo de Mossos d'Esquadra (ARCHIVO)

Girona

El cotxe circulava en sentit nord cap a França però de cop va girar cua i va conduir en sentit contrari per l'autopista fins a la sortida de l'Escala. La policia el va alertar però no es va aturar fins que es va accidentar en una carretera secundaria a Jafre, al Baix Empordà. El detingut té 66 anys i és de nacionalitat espanyola i suïssa.

El cadàver correspon a un home de 88 anys, també suís, i era la parella del conductor. Calculen que portava unes tres setmanes mort. Segons ha explicat el detingut als mossos, l’altre home patia una malaltia terminal i entre els dos havien decidit fer un últim viatge.

La policia sí que ha comprovat que amb el cotxe havien circulat per Itàlia, Madrid i Vilafranca del Penedés.

Ara, els forenses faran l’autòpsia al cadàver per determinar les causes de la mort. El conductor detingut està pendent de passar a disposició judicial.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir