Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La jutgessa cita Bartomeu el 30 de juny per la querella per injúries de Jaume Roures en el cas Barçagate

La instructora ha posposat la declaració de Bartomeu pel que fa a la querella de Jaume Roures per injúries i calúmnies en el cas "Barçagate" i ara ha citat l'expresident del Barça pel proper 30 de juny

Imatge d'arxiu de l'expresident del Barça, Josep Maria Bartomeu / AFP

Imatge d'arxiu de l'expresident del Barça, Josep Maria Bartomeu

Barcelona

La declaració prevista pel proper 26 d’abril s’ha suspès perquè els advocats dels investigats ja tenien fixats altres judicis.

De fet el mateix dia 30 de juny i en relació a la denúncia per calumnies també estan citats a declarar Jaume Masferrer, qui era la seva mà dreta, i el representant legal del Barça.

Jaume Roures, president fundador de Mediapro, va presentar la querella i està personat com a acusació popular en el cas perquè va ser víctima d’atacs difamatoris des de comptes vinculats a una empresa contractada pel Barça per fer el monitoratge de les xarxes socials.

La jutgessa del 13 de Barcelona que investiga el cas Barçagate ha decidit dividir la causa de manera que la querella de Roures per injúries i calúmnies és una peça separada de la principal on s’investiguen delictes d’administració deslleial i corrupció entre particulars.

En relació a aquests darrers delictes, Bartomeu es va negar a declarar davant de la jutgessa i no està citat de moment. Sí que ho estan Oscar Grau, CEO del Barça amb Bartomeu, i Romà Gómez Ponti, ex cap del gabinet jurídic.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir