Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El Prat, Viladecans i St. Boi acusen a la Generalitat de no donar resposta a l'advertiment de la Com. Europea

Dos mesos després d'aquell avís, els ajuntaments reclamen l'esperat pla per protegir el Delta del Llobregat

Una bassa del delta del Llobregat(ACN)

Una bassa del delta del Llobregat

Barcelona

El Prat, Viladecans i Sant Boi acusen a la Generalitat de no haver mogut dit després de l'advertiment de la Comissió Europea per evitar el deteriorament del Delta del Llobregat. Els alcaldes d'aquests tres municipis denuncien que la Generalitat, que és qui té les competències ambientals del delta, no ha concretat encara com pensa preservar aquest espai natural i complir amb l'advertiment que els ha fet Europa.

Lluís Mijoler, alcalde del Prat, recorda que fa més de 25 anys que la Generalitat hauria d’haver presentat un pla per protegir aquest espai natural.

També reclamen més inversió pel que consideren “una infraestructura verda clau per a l'àrea metropolitana i el conjunt de Catalunya”. I un “compromís de totes les administracions amb els diferents actors del Delta del Llobregat que asseguri el seu futur”.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir