Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
SOCIETAT

Zapatero demana reobrir els centres de dia

Destaca la flexibilització de les restriccions a les residències

Zapatero demana reobrir els centres de dia

Zapatero demana reobrir els centres de dia / Arxiu ANA

Zapatero demana reobrir els centres de dia

Andorra la Vella

El president de la Federació d’Associacions de la Gent Gran, Fèlix Zapatero, recorda que aquests espais són molt importants per la socialització dels padrins però també perquè ajuden a les famílies que no poden ocupar-se’n durant les hores centrals. És per això que tot i que celebra que es relaxin les mesures a l’interior de les residències, creu que és molt important enrecordar-se d’aquests espais.

Quan a les mesures anunciades ahir pel ministre de Salut, Joan Martínez Benazet, diu Zapatero que amb la immunitat que ja tenen, és important que els ampliïn les llibertats de moviment i reunió, i només posa en entredit que es permeti treure la mascareta perquè entén que sempre cal controlar el risc de contagi. És per això que ell a títol personal, recomana mantenir-la.

Per últim espera que aquest mes de maig s’arribi al 60% de la població vacunada i per tant, les llibertats pels padrins però també per la resta de la societat seran majors.

Arnald Sanllehy

Arnald Sanllehy

Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estás escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir