Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
JUSTÍCIA

Casadevall espera que el màster arrenqui al setembre

Es crearà a l'Ud'A per accedir a les posicions del món judicial

Casadevall espera que el màster arrenqui al setembre

Casadevall espera que el màster arrenqui al setembre / Universitat d'Andorra

Casadevall espera que el màster arrenqui al setembre

Andorra la Vella

És una de les opcions que des del Consell Superior de la Justícia es treballa per completar la plantilla del poder judicial, la qual “mai ho està del tot”, diu el seu president, Enric Casadevall. El procés per cobrir les places vacants, especialment les de batlle, és molt lent es lamenta i pot trigar més d’un any.

Per solucionar aquesta problemàtica es va idear un pla amb la col·laboració de l’Ud’A. D’una banda, s’intentarà reforçar l’actual màster que s’imparteix i per l’altra, se’n crearà un de nou específicament per accedir a aquestes posicions. Cal un conveni que de moment no s’ha signat però Casadevall espera que fer-ho aviat i començar el pròxim curs la nova formació.

Casadavall explica que necessiten cobrir les dues o tres places de secretari judicial vacants que queden, després que cinc d’ells ascendissin a batlle. Diu que són posicions molt importants i que sense elles, les 15 batllies que té el poder judicial se’n ressenteixen.

Arnald Sanllehy

Arnald Sanllehy

Periodista a Ràdio SER Principat d’Andorra des del 2019. Condueix l’Aquí Andorra, El Balcó Andorra i...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estás escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir