Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
TEMPORAL

La forta pluja caiguda en les darreres hores obliga als bombers a fer trenta sortides

Totes es van produir entre les 15.30 i les 20.00 hores i més de la meitat van sortir des de la caserna central a Santa Coloma

La forta pluja caiguda en les darreres hores obliga als bombers a fer trenta sortides

La forta pluja caiguda en les darreres hores obliga als bombers a fer trenta sortides / mobilitat

La forta pluja caiguda en les darreres hores obliga als bombers a fer trenta sortides

Andorra la Vella

Totes es van produir entre les 15.30 i les 20.00 hores i més de la meitat van sortir des de la caserna central a Santa Coloma, tot i que des del parc de Canillo també va fer quatre sortides, i de la Massana, 10. La majoria d’aquestes intervencions van ser per la ventada, per arbres caiguts, no per inundacions i precisament la intervenció més destacada va ser quan van retirar un arbre que tallava els dos sentits de la CG-3 que uneix la Massana amb Ordino. El trànsit es va tallar unes hores i es va desviar pel coll d’Ordino.

D’altra banda, un fanal caigut a l’inici de la carretera d’Engolasters va provocat retencions a Escaldes-Engordany, on també es va tallar el trànsit i enretirar els vehicles aparcats als carrers que envolten la torre les Terrasses que s’està construint al Clot d’Emprivat perquè tant la xarxa de protecció com les estructures que l’aguanten, van patir moviments i desajustaments estructurals.

Per últim, al carrer Doctor Mitjavila de la capital es van produir acumulacions d’aigua importants

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estás escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir