Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Última hora Un muerto en el choque de un tren de Rodalies contra un muro caído en la vía en Gelida (Barcelona)

Sociedad
CICLISME

La Multisegur Volta als Ports canvia el format i només cronometrarà les pujades

Hi participaran set-cents quaranta ciclistes, de vint-i-dues nacionalitats, dels quals cent vint-i-tres són del país i una desena, professionals

Presentació de la 44a edició de la prova ciclista / Comú de la Massana

Presentació de la 44a edició de la prova ciclista

La Massana

La 44a edició d'aquesta prova ciclista s'ha presentat aquest matí i destaca els canvis que han preparat per fer-la més accessible a qui hi vulgui participar. En aquest sentit, s'ha canviat el format perquè només es cronometri el temps de pujada, una de les iniciatives que més va agradar als participants de l'any passat, tot just sortir del confinament, ha dit el director de la prova, Gerard Riart.

Hi participaran set-cents quaranta ciclistes, de vint-i-dues nacionalitats, dels quals cent vint-i-tres són del país i una desena, professionals. Tots ells sortiran des de la plaça de les Fontetes de la Massana, de forma esgraonada, i arribaran al parc Central d'Andorra la Vella. Entremig, l'organització ha dissenyat cinc recorreguts en funció del nivell d'exigència. La més assequible tindrà 52 km i 1.080 metres de desnivell, mentre que la més exigent, serà de 153 km i un desnivell de 4.400 m.

La suma dels temps cronometrats donarà el temps final de la classificació.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir