Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Actualidad
MEDI AMBIENT

Els boscos d'Andorra seran els protagonistes de la 34a diada a la Universitat Catalana d'Estiu

Se celebrarà el proper dissabte 21 d'agost, girarà al voltant dels boscos del principat des de diferents temàtiques

La presidenta de la SAC, Àngels Mach, i la directora general adjunta de FEDA, Imma Jiménez, durant la roda de premsa d'aquest dimarts. / M.P.

La presidenta de la SAC, Àngels Mach, i la directora general adjunta de FEDA, Imma Jiménez, durant la roda de premsa d'aquest dimarts.

Andorra la Vella

La 34a diada a la Universitat Catalana d’Estiu se celebrarà el proper dissabte 21 d'agost, girarà al voltant dels boscos del principat des de diferents temàtiques.

Principalment com a font d'energia, però també per parlar de la influència que tenen en el canvi climàtic i en la temperatura, i des del punt de vista de l'art la literatura i l'espiritualitat.

La presidenta de la SAC, Àngels Mach, destaca que l'objectiu d'escollir els boscos d'Andorra com a tema central posa en valor el patrimoni amb el qual compta el país.

La Diada andorrana a la Universitat Catalana d'Estiu de Prada de Conflent també hi prendran part representants dels comuns, que explicaran el treball de cada corporació en aquest sentit; efectius del Cos de Bombers, que faran una xerrada sobre prevenció i actuacions als boscos en casos d'urgència, i la ministra de Medi Ambient, Agricultura i Sostenibilitat, Sílvia Calvó, que exposarà als assistents la tasca del Govern en relació amb el medi natural.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir