Temporada Alta programa 106 espectacles amb el retorn de produccions internacionals
'L'oncle Vania' de Txekjov inaugurarà el proper 8 d'octubre la trentena edició del festival Temporada Alta a Girona

Salvador Sunyer durant la presentació / David Borrat (EFE)

Girona
De l'edició d'enguany destaca la programació internaiconal amb 15 produccions amb noms com Romeo Castellucci, Allen Platel o Lagartijas Estiradas al Sol. Hi haurà 11 estrenes absolutes amb obres de Àlex Rigola, Ferran Joanmiquel, Clàudia Cedó, Josep Maria Miró o Xavier Albertí. Altres noms que destaquen al Temporada Alta, Javier Daulte, Sergi Belbel o Joel Joan.
En total, 106 espectacles que es podran veure entre Girona, Salt, Bescanó, Palafrugell o Banyoles entre el 8 d'octubre i el 13 de desembre. El director del festival, Salvador Sunyer, reafirma la seva aposta pel talent de proximitat.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Salvador Sunyer, director del Festival Temporada Alta
El festival també ha programat 9 espectacles a les escoles en el marc del projecte 'A Tempo'. I a l'apartat musical, un dels plats forts és Sopa de Cabra que igual que el Festival celebra 30 anys als escenaris. També destaquen Joan Dausà o Sílvia Pérez Cruz.




