Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Tour de botellons a la Garrotxa durant les Festes del Tura

Denuncien falta d'efectius de la policia i que no tenen prou eines per controlar les festes il·legals

L'estat després del botellot / Cedida per l'Ajuntament de Sant Joan les Fonts

L'estat després del botellot

Sant Joan les Fonts

Municipis de la Garrotxa se senten desamparats per la proliferació de macro botellots que es convoquen per Instagram, dia sí dia també, coincidint amb les Festes del Tura d'Olot. Denuncien falta d'efectius de la policia i que no tenen prou eines per controlar les festes il·legals.

L'Ajuntament de Sant Joan les Fonts ha denunciat un botellot amb mil persones que es van convocar per Instagram al polígon de les Coromines. L'alcaldessa Maria Vidal lamenta que, sent un poble de poc més de 3.000 habitants, se senten desbordats.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Maria Vidal, alcaldessa de Sant Joan les Fonts

00:00:0000:06
Descargar

A les Preses, on han tallat diferents carrers per prevenir noves festes, creuen que no hi havia suficients policies. Ho ha dit l'alcalde, Pere Vila en aquesta emissora.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Pere Vila, alcalde de Les Preses

00:00:0000:06
Descargar
David Parreño Mont

David Parreño Mont

Cubre información local en Ràdio Girona desde 2018. Graduado en Humanidades y Periodismo por la Universitat...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir