Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

L'Almería atropella el Girona a la segona meitat i l'envia a zona de descens

Partit de més a menys del Girona, que torna a donar facilitats defensives i es torna a embussar en atac.

Juan Carlos reclama alguna cosa als seus defenses. / Imatge: LFP

Juan Carlos reclama alguna cosa als seus defenses.

Girona

El Girona segueix negat en atac i regalant en defensa. El conjunt que prepara Míchel ha ofert la millor arrencada del curs davant del nou líder de la categoria però ha anat perdent capes amb el pas dels minuts i, tot i que el problema principal segueix sent la falta d'idees de tres quarts de camp en endavant, ha acabat condemnant-se per les desconnexions a l'últim terç.

Míchel havia estat molt exigent amb els seus tresquartistes en la prèvia i semblava que el que els hagi dit aquesta setmana havia fet efecte. Darío encarava, Baena també, Borja García fregava la llàntia i alguna guspira en sortia -com una passada de taló que ha estat a punt de recepcionar Stuani- i Aleix i Terrats feien circular la pilota a un toc o dos. I quan hi havia pèrdua, la pressió permetia recuperar-la molt aviat.

L'Almería no s'ha descompost en cap moment i, tot i que no arribava gaire, ho feia amb perill. Ramazani, després d'un corner i Portillo a passada de Sadiq -gran intervenció de Juan Carlos- han disposat de les millors ocasions per moure el 0-0. De clara clara, el Girona només n'ha tingut una i ha arribat després d'un u contra u que Darío ha guanyat al defensor i Fernando ha posat la mà per intuïció i ha interceptat la pilota quan entrava pel pal curt.

La segona meitat ja ha començat diferent. La pressió de l'Almería s'ha incrementat, el Girona ha fet un pas enrere i quan ha volgut recuperar el pols ha estat víctima dels errors. Sadiq ha perdonat el 0-1 als 50' després d'una pèrdua al mig del camp que ha agafat la defensa mal posicionada.

No ha fallat dos minuts més tard i ha culminat una acció en la que Bernardo s'ha adormit davant la pressió de Portillo i ha acabat regalant la pilota a Robertone (52'). Amb el Girona encara grogui, Robertone ha rebut una passada interior a dins de l'àrea i quan ho tenia tot a favor per batre Juan Carlos ha optat per cedir a Sadiq, que ha definit malament perquè no se l'esperava.

De perdonar el 0-2 s'ha passat a l'1-1 gràcies a l'estratègia. Aleix García ha penjat una falta al segon pal, Arnau l'ha canviat de trajectòria i Bernardo, amb la cama, l'ha enviat al fons de la xarxa (62').

Quan semblava que el Girona podia invertir la tendència del partit, una nova errada defensiva l'ha tornat a posar a sota de marcador. Aquest cop ha estat Sadiq qui ha filtrat una pilota entre tres defensors que Robertone ha endreçat davant la sortida de Juan Carlos (68').

Míchel ha posat tots els jugadors d'atac que tenia al camp però només ha tingut una oportunitat clara. L'ha desaprofitat Bustos, que ha enviat als núvols una pilota centrada per Arnau des de l'esquerra.

Raül Muxach

Raül Muxach

En Ràdio Girona desde 1998. Redactor de informativos y narrador de partidos de futbol y baloncesto.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir