Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

"Per fer competència al botellot ens hi hem de semblar, no entenem que exigim certificat covid i mascareta"

El director de la sala de concerts La Mirona diu que tenen moltes ganes de tornar a obrir l'interior dels locals, celebra que no hi hagin de fer de policia però creu que els botellots es reduiran però no s'acabaran.

Quim Marcé als estudis de Ràdio Girona. / Imatge: Ràdio Girona

Quim Marcé als estudis de Ràdio Girona.

Girona

Aquest dijous a mitjanit es reobre l'oci nocturn i el director de La Mirona, Quim Marcé, celebra que no hagin de fer de policia a dins dels locals -la Generalitat ha apel·lat a la responsabilitat individual- però creu que, sense les mateixes normes que en un botellot, difícilment podran fer-los la competència. Es reduiran però no s'acabarn completament i serà difícil tornar a veure "sales i discoteques plenes".

Els requisits són: control d'accés amb certificat covid -pendent del validar pel TSJC- locals al 70%, consum en barra sense mascareta i pista de ball oberta sense distàncies però amb mascareta. Marcé diu que tenen "moltes ganes" de tornar a obrir però opina que si l'objectiu és reduir els botellots, no competeixen amb les mateixes condicions. I posa un exemple: "No té sentit demanar certificat covid i seguir exigint la mascareta a dins".

Tot i que la Generalitat ha anunciat la posada en marxa d'una web per validar els certificats covid, Marcé ha explicat que, de moment, s'haurà de fer manual.

Un altre problema serà trobar personal perquè molts s'han recol·locat i també arriscar-se a omplir les neveres i a treure gent de l'ERTO perquè no seria la primera vegada que han de fer marxa enrere després d'un anunci de la Generalitat.

No és el cas de La Mirona, adverteix, que ja fa quinze dies que van obrir la terrassa. Escolta l'entrevista sencera a #SorollGirona aquí.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Quim Marcé, director La Mirona

00:00:0000:06
Descargar
Jordi Altesa Cabanas

Jordi Altesa Cabanas

Editor del programa Soroll en Ràdio Girona. Periodista y criminólogo.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir