Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

L'atur interanual a Menorca baixa en 1.854 persones

El Director General d'Ocupació del Govern apunta que és la confirmació de la recupertació econòmica i laboral

El Director General d'Ocupació del Govern balear afirma que les dades de l'atur refermen la recuperació econòmica i laboral. / CAIB.

El Director General d'Ocupació del Govern balear afirma que les dades de l'atur refermen la recuperació econòmica i laboral.

Mahón

Menorca acaba octubre amb 4.302 persones sense feina. Es tracta de 1.854 manco que un any enrere. Això implica un 30% de diferència. De tota manera també s’ha de dir que suposa 850 persones sense feina més que a 30 de setembre.

Pel director general d’ocupació, Llorenç Pou, aquestes dades demostren que Menorca va pel bon camí pel que fa a la recuperació econòmica i laboral.

Un dels efectes d’aquest bon comportament de l’atur és que també es redueixen a gairebé la meitat les persones dins d’un ERTO.

Val a dir que a nivell balear ara hi ha 52.000 aturats. Són 30.000 manco que un any enrere. A nivell estatal l’atur afecta a 3,2 milions de persones. És la primera vegada des de 1975 que baixa l’atur a l’octubre a nivell estatal. Aquest cop ha estat en 734 persones.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir