Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Diumenge es celebra la Mitja Marató de Menorca

Ja hi ha més 500 participants inscrits a les diferents curses que es faran a Ciutadella

Més de 500 persones sortiran a córrer diumenge a Ciutadella a les diferents curses de la Mitja Marató. / ELITE CHIP

Més de 500 persones sortiran a córrer diumenge a Ciutadella a les diferents curses de la Mitja Marató.

Mahón

Ciutadella viurà aquest diumenge, dia 21 de novembre, una nova edició de la Mitja Marató Illa de Menorca, i ja en van 21. Inclou, a més, les distàncies de 10 quilòmetres, la cursa popular i també recorreguts més curts pels més petits. Enguany tindrà més de 500 participants. Mito Bosch, organitzador de la prova, destaca la importància de recuperar la normalitat en la cursa més veterana de les que ell gestiona.

Fins a darrera hora de dissabte, 20 de novembre, ja es poden recollir els dorsals a la botiga AB Esports, a Ciutadella, però no serà fins diumenge, a partir de les 10 hores, quan comenci la cursa. Serà quan es doni el tret de sortida a la Mitja Marató, als 10 quilòmetres i a la cursa popular, les tres a la Plaça del Born.

A les 12.30 hores, al mateix escenari, tindran lloc les diferents curses en categories pels més petits, per passar a l’entrega de trofeus a partir de les 13 hores.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir