Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El secret menys ben guardat

Marc Gasol confirma que jugarà amb el club que va fundar i presideix i que espera debutar contra el Huesca el dia 3 a Fontajau.

Gasol diu que anar al Barça mai va ser una opció perquè tenia clar que volia jugar a Girona, on té "l'oportunitat de demostrar que la meva implicació és total i què millor que fer-ho des de la pista".

Gasol durant una entrevista a El Larguero. / Imatge: R.M.

Gasol durant una entrevista a El Larguero.

Girona

No era oficial però com si ho fos. Tothom ho sabia. En un acte amb més d'un miler de persones i davant d'un plafó amb la seva imatge on minuts abans de comparèixer un grafitaire hi ha pintat 'Marc Gasol #Bentornat!' Marc Gasol ha anunciat que vestirà la samarreta del club que va fundar i que presideix i la intenció és fer-ho per primer cop el 3 de desembre contra el Huesca a Fontajau.

En un acte que ha aplegat més d'un miler de persones a Fontajau i que s'ha pogut seguir també des de l'APP del club, l'exjugador d'Akasvayu ha dit que des que va trepitjar Girona fa quinze anys "hi ha hagut una relació especial amb la ciutat" i ara té "una oportunitat única de demostrar que la implicació és total i què millor que fer-ho des de la pista".

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Marc Gasol, la decisió

00:00:0000:06
Descargar

Ha recordat que, per ell, sortir del Barça "va ser traumàtic" però Girona li va donar "totes les eines" i un "entrenador que apretava molt" i la resta ja és història. Dues temporades de progressió meteòrica, un MVP de la lliga i una FIBA Cup que encara recorda amb molta emoció.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Marc Gasol, Girona o Barça

00:00:0000:06
Descargar

Ha negat que l'espera a l'hora d'anunciar el seu retorn a les pistes després de deixar els Lakers s'hagi degut a l'interès del Barça. "La decisió de jugar a Girona va ser la primera que vaig tenir i gairebé l'única", ha reiterat més d'un cop i ha dit que només hauria contemplat l'opció Barça si no hi hagués hagut Girona pel mig.

I és que, com ell mateix ha admès, "potser no és molt típic (renunciar a clubs importants per jugar a LEB Or) però jo no faig coses típiques". Igualment, ha recalcat que no ve a retirar-se -"segueixo sent molt competitiu, els companys d'entrenament us ho poden dir"- però a l'hora de calibrar les opcions de l'equip s'ha mostrat prudent.

Com li passarà més d'un cop aquesta temporada, durant la seva presentació ha hagut de posar-se de tant en tant el barret de president. Per exemple, quan li han preguntat per qui rellevarà Carles Marco a la banqueta. Ha dit que estan "acabant el procés de selecció" amb el director esportiu Jordi Pla Comas.

Treballa per estrenar-se el 3 de desembre contra el Huesca en una competició que "és molt tàctica" com ha pogut comprovar els dos anys que fa que la segueix "intensament" i que haurà de recórrer en llargs trajectes de bus. "Segurament no és la part que m'emocioni més de la jugada però també serà enriquidor", ha sentenciat.

Raül Muxach

Raül Muxach

En Ràdio Girona desde 1998. Redactor de informativos y narrador de partidos de futbol y baloncesto.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir