Tres ferits amb cremades greus en un incendi a l'Arboç
Els bombers treballen per estabilitzar un foc que segueix actiu i que ha cremat 5 camions i una empresa de tractament de residus

Empresa afecta per l'incendi / Bombers de la Generalitat

Barcelona
14 dotacions de Bombers de la Generalitat treballen per apagar un incendi que segueix actiu i que crema amb força des de les 11 del migdia a un polígon de l'Arboç, en concret a una fàbrica de tractament de residus. Les flames han afectat 13 persones. De moment, almenys 3 de les víctimes estan en estat greu per cremades i seran traslladades a l'Hospital Vall d'Hebron de Barcelona. Els efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) estan valorant un quart ferit. Els 9 restants estan ferits lleus.
Els Bombers desconeixen, encara, l'inici o causa del foc. A les 11.02h han rebut un avís que cremaven cinc camions al parking d'aquesta empresa situada al carrer Tallers del polígon Foix de l'Arborç. El foc també ha afectat la nau, dedicada al tractament de residus: hi ha olis, dissolvents i altres materials, com extintors, que estan provocant petites deflagracions, segons fonts d'emergències.

Andrea Villoria
Responsable de Tribunales y Sucesos de la SER en Cataluña




