Carme da Silva: "Sen un BNG forte en Madrid, non haberá unha AP-9 libre de peajes"
La número de la formación nacionalista al Congreso por Pontevedra critica el bloqueo de PP y PSOE a la transferencia de la autopista
Entrevista a Carme da Silva, número 1 del BNG para el Congreso por Pontevedra
10:38
Compartir
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
<iframe src="https://cadenaser.com/embed/audio/460/1689686750655/" width="100%" height="360" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Vigo
Con el empuje de la mejora de resultados en las últimas elecciones autonómicas y municipales, el BNG busca recuperar el escaño que perdió en 2015 en la provincia de Pontevedra, una opción que parece más real que anteriores comicios según las encuestas.
En el tiempo de Hoy por Hoy Vigo y Baixo Miño hemos hablado este martes con la número 1 de la formación nacionalista al Congreso por Pontevedra, Carme da Silva, con la que hemos comentado alguna de las propuestas electorales de su partido. Una de las principales es una AP-9 libre de peajes, algo que, asegura, no es realidad, por culpa de PP y PSOE: "Hai unanimidade no Parlamento Galego en que se transira a Galicia e que se sexa libre de peaxes. Sen embargo, quen goberna en Madrid, veta a transferencia. O fixo o Partido Popular, sendo presidenta no Congreso Ana Pastor, e o PSOE nesta última lexislatura. A única forza política que non cambiou de postura foi o BNG, por iso, para poder ter esa AP-9 libre de peaxes, precisamos que haxa un grupo galego forte, un grupo que non teña obediencia a Madrid para tomar as decisións", sentencia.
También relacionado con infraestructuras, la formación nacionalista apuesta en materia ferroviaria por crear una red de cercanías que conecte, entre otras localidades, a Vigo con Viana do Castelo. "Hai unha discriminación absoluta con Galiza, e sobre todo pois coas áreas de Vigo e de Pontevedra, que teñen moitísima poboación, as dúas, e que non se entende que non estean conectadas con transporte de proximidade, que áreas con menos poboación noutras zonas do Estado téñanse. Un tren de proximidade é fundamental para abrir esa necesaria conexión con Portugal".
En el ámbito económico, Carme da Silva ha explicado las razones por las que el BNG no está de acuerdo con la reforma laboral aprobada en la última legislatura. "Segue sendo igual de barato despedir a xente que coa reforma do Partido Popular, non se cambiou iso. É tan parecida a anterior, que o PP anunciou que lle vale perfectamente", comenta.