Hora 14 Ferrol
Sociedad

Rey Varela sobre los dardos de Mouriz: "posiblemente algunha persoa que fai declaracións non teña toda a información"

El alcalde de Ferrol ha defendido que se propusieron al Racing terrenos para la Ciudad Deportiva el 23 de abril y que el club contestó en agosto a los modelos de colaboración

El alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela, en rueda de prensa (foto: Concello de Ferrol)

Ferrol

El alcalde de Ferrol ha defendido este lunes el trabajo realizado por el gobierno local en cuanto a la Ciudad Deportiva del Racing, después de que el director deportivo del club hablase de retrasos por parte del Concello.

El regidor ha asegurado que se pusieron a disposición del Racing "terreos adecuados" para construir la Ciudad Deportiva el 23 de abril, "polo tanto, moito antes do verán", ha puntualizado José Manuel Rey Varela. Ha explicado que se le remitieron al Racing varios modelos de colaboración entre el Concello y una entidad deportiva, a lo que el club contestó el 22 de agosto y el gobierno respondió asimismo la semana pasada. Una seria de escritos que el alcalde ha avanzado que darán lugar a una reunión técnica los próximos días.

"A min non me corresponde facer valoracións e eu creo que os datos demostran que houbo un seguemento, un impulso e un apoio obxectivo. Quen manifeste o contrario, creo que non ten toda a información. Entendo que en todas as organizacións non todo o mundo ten toda a información", ha afirmado Rey Varela al ser preguntado por las declaraciones del director deportivo del Racing.

Rey Varela ha añadido que "supoño que algunhas declaracións se deben a que, posiblemente, algunha persoa que fai declaracións non teña toda a información porque esté centrado noutros ámbitos moi importantes, como o ámbito deportivo". Además, el regidor ha señalado que "eu o que escoito por parte do presidente do Racing é que están satisfeitos con esta colaboración que están a ter do Concello, na que estamos intentando solucionar temas que levaban anos sen solucionarse".

El alcalde ha concluido diciendo que "o que non imos é a enturbiar as boas relacións entre todas as institucións da cidade".